Zasady

ZAŁÓŻ KONTO
Żeby wziąć udział w konkursie BRAMKOMAT, musimy się zarejestrować. W tym celu na stronie rejestracji wpisujemy Nick (musi być unikalny, minimum 3 znaki, maksimum 20), który będzie się wyświetlał w klasyfikacjach konkursowych, adres email (np. [email protected]), hasło, oraz jego powtórzenie. Na podany przez nas email dostaniemy wiadomość z linkiem aktywacyjnym, w który należy kliknąć. Gdyby jednak czas oczekiwania na email zwrotny się wydłużał, upewnijmy się, czy wiadomość nie została skierowana do katalogu SPAM.
Można zarejestrować się także przez FACEBOOKA.

TYPOWANIE

Po kliknięciu w link aktywacyjny zostaniemy przeniesieni na stronę typowania. Na starcie konkursu możemy typować DZIEŃ 1, DZIEŃ 2, DZIEŃ 3. W dniu pierwszym mamy tylko mecz otwarcia (Katar - Ekwador), zatem wybieramy zawodników z tych dwóch krajów (nie ma limitu wyboru zawodników z jednego kraju). Po kliknięciu w grafikę DODAJ+, z lewej strony wysunie się lista piłkarzy. Po kliknięciu w [+] lub nazwisko, wybrany przez nas zawodnik pojawi się na diagramie boiska. Po wybraniu w taki sam sposób pozostałych piłkarzy, na koniec musimy zapisać swoje typy, klikając w zielony przycisk ZAPISZ TYPY.
Do czasu zakończenia typowania na dany dzień meczowy (deadline jest zawsze na pięć minut przed rozpoczęciem pierwszego meczu dnia) możemy do woli zmieniać swoje wybory. Wystarczy kliknąć w zawodnika, którego wybraliśmy, po czym pojawi się z lewej strony tabelka, a następnie wybrać nowego. Wówczas na wybranej pozycji nastąpi zamiana automatycznie. Pamiętaj na końcu o potwierdzenie zmian - zielony przycisk ZAPISZ TYPY  

JAK DZIAŁAJĄ BONUSY?
W Bramkomacie mamy do wykorzystania 4 bonusy. Bonusów nie można łączyć, dlatego zaplanujmy dobrze ich wybór. Jeśli już zdecyduje się na któryś bonus, będzie to pokazane na podstronie MOJE WYNIKI.
POMOC x2 - tego dnia meczowego pomnożymy razy dwa zdobycze punktowe wybranych przez Ciebie pomocników,
ATAK x2 - tego dnia meczowego pomnożymy razy dwa zdobycze punktowe wybranych przez Ciebie napastników,
NA MAKSA! - najważniejszy dla Ciebie dzień na Mistrzostwach Świata, bo pomnożymy razy dwa zdobycze punktowe wszystkich wybranych przez Ciebie piłkarzy,
JOKER - tego dnia meczowego pomnożymy razy dwa zdobycze punktowe piłkarza, który spośród wytypowanych przez Ciebie zawodników zapunktował najlepiej.

PUNKTACJA
Każda bramka jest warta 5 punktów. Bez względu na pozycje, na której występuje zawodnik.
Za asystę przyznajemy 3 punkty,
Trzecia kategoria punktowa to ASYSTA BRAMKOMATU (2 punkty):
- przy bramce samobójczej - dla piłkarza, po którego zagraniu zawodnik drużyny przeciwnej podczas interwencji strzeli bramkę samobójczą;
- jeśli po strzale pierwszego zawodnika piłkę odbije bramkarz, a drugi z zawodników wykaże się refleksem i strzeli gola po dobitce;
- jeśli po strzale pierwszego zawodnika piłka odbije się od słupka lub poprzeczki, a drugi z zawodników wykaże się refleksem i strzeli gola po dobitce;
- jeśli po zagraniu pierwszego zawodnika, drugi zawodnik trafi piłką w słupek lub poprzeczkę, a następnie ten sam zawodnik (drugi zawodnik) dobije swój strzał;
- jeśli po zagraniu pierwszego zawodnika, drugi zawodnik, który zdobędzie bramkę, uzyska ją „na raty”, tzn. jeśli po strzale bramkarz lub inny zawodnik drużyny przeciwnej (np. obrońca na linii bramkowej) odbije piłkę, a strzelec gola trafi do bramki po dobitce;
- jeśli wywalczy rzut karny, który zostanie wykorzystany (musi paść bramka),
- jeśli wywalczy rzut wolny, po którym padnie bramka (gol musi zostać strzelony bezpośrednio).
Bramka z rzutu karnego w fazie pucharowej, gdy dojdzie do serii rzutów karnych (1 punkt)

TERMINY TYPOWAŃ

Zamknięcie przyjmowania typowań jest zawsze na pięć minut przed rozpoczęciem pierwszego meczu danego dnia.
Typy na 1. dzień meczowy - 20 listopada, godz. 16:55
Typy na 2. dzień meczowy - 21 listopada, godz. 13:55
Typy na 3. dzień meczowy - 22 listopada, godz. 10:55
Typy na 4. dzień meczowy - 23 listopada, godz. 10:55
Typy na 5. dzień meczowy - 24 listopada, godz. 10:55
Typy na 6. dzień meczowy - 25 listopada, godz. 10:55
Typy na 7. dzień meczowy - 26 listopada, godz. 10:55
Typy na 8. dzień meczowy - 27 listopada, godz. 10:55
Typy na 9. dzień meczowy - 28 listopada, godz. 10:55
Typy na 10. dzień meczowy - 29 listopada, godz. 15:55
Typy na 11. dzień meczowy - 30 listopada, godz. 15:55
Typy na 12. dzień meczowy - 1 grudnia, godz. 15:55
Typy na 13. dzień meczowy - 2 grudnia, godz. 15:55
Typy na 14. dzień meczowy - 3 grudnia, godz. 15:55
Typy na 15. dzień meczowy - 4 grudnia, godz. 15:55
Typy na 16. dzień meczowy - 5 grudnia, godz. 15:55
Typy na 17. dzień meczowy - 6 grudnia, godz. 15:55
Typy na 18. dzień meczowy - 9 grudnia, godz. 15:55
Typy na 19. dzień meczowy - 10 grudnia, godz. 15:55
Typy na 20. dzień meczowy - 13 grudnia, godz. 19:55
Typy na 21. dzień meczowy - 14 grudnia, godz. 19:55
Typy na 22. dzień meczowy - 17 grudnia, godz. 15:55
Typy na 23. dzień meczowy - 18 grudnia, godz. 15:55

GRUPY

Każdy typer może założyć dwie grupy i zaprosić do niej znajomych lub innych uczestników konkursu. Może też być uczestnikiem trzydziestu innych grup.
O kolejności w grupie decyduje ogólna liczba punktów w całej zabawie.
Grupa może być prywatna, (żeby dołączyć, administrator musi udostępnić specjalny kod),  ale też publiczna, co oznacza, że wszyscy mogą do niej dołączyć.

JAK ZMIENIĆ SWOJE TYPY?
Bardzo prosto. Kliknij w nazwisko zawodnika na diagramie boiska lub piłkę nad nim (flagę) i dokonaj zmiany, wybierając nowego zawodnika z listy piłkarzy.
Pamiętaj na końcu o potwierdzeniu zmian - zielony przycisk ZAPISZ TYPY